
El desencert condemna el BAXI Manresa a Reggio Emilia
Els bagencs no troben la continuïtat per poder lluitar per la victòria. Bon inici de partit però massa desencert contra un Reggio Emilia més entonat.
85 Pallacanestro Reggiana I Winston 14, Barford 19, Grant 3, Gombauld 4 i Faried 9; Faye 2, Smith 5, Uglietti 4, Vitali 6, Chillo i Cheatham Jr. 19
70 BAXI Manresa I Dani Pérez 3, Hunt 17, Traoré 5, Steinbergs 6 i Massa 8; Vescovi 7, Jou, Reyes, Sagnia 1, Saint-Supéry, Alston Jr. 20 i Cate 3
Parcials: 19-23, 22-15, 24-13, 20-19
El BAXI Manresa no es va poder endur la victòria de la pista del Pallacanestro Reggiana en la tercera jornada del Top16 de la Basketball Champions League. Els bagencs van dominar en la primera meitat, però en la segona els italians van estar més encertats i van sumar el seu segon triomf.
Els jugadors dirigits per Diego Ocampo van iniciar el duel amb ritme i es van fer de seguida amb el domini del partit, però sempre amb distàncies curtes. Un triple més addicional anotat per Vescovi va permetre els vermells tancar el primer quart amb quatre punts de renda (19-23).
En el segon període els manresans es van mostrar irregulars. Primer van ampliar la renda fins els vuit punts (19-27), però immediatament els locals van clavar un parcial de 8-0 i van empatar. A partir d'aquí, molta igualtat fins els darrers segons, quan Barford va clavar un triple al límit (41-38).
Tornant dels vestidors uns italians molt encertats des del tir lliure es van fer amb la iniciativa en el marcador davant uns bagencs que es van mantenir a prop fins als últims instants del tercer quart, quan dos triples seguits van deixar el matx molt ben encarat per la Reggiana (65-51).
En els deu darrers minuts els visitants no es van rendir i es van arribar a situar a només sis punts (70-64), però no van saber trobar l'encert necessari per acostar-se encara més i els locals ho van aprofitar per ampliar la renda fins els quinze punts finals (85-70).
Diumenge a partir de les 12:30 torna la Lliga Endesa al Nou Congost amb la visita del Leyma Coruña de Brandon Taylor i Álex Hernández.